06 November 2010

sukarelawan~

what!!!!


aqilah nasir

menjadi sukarelawan membantu mangsa2 bnjir di jitra smlm...
for the first time, membantu mangsa2 bnjir...
konon nyer nak rase cmne rumah kite kena banjir la..hihihi..


sy dan rakan2 telah mengikuti 1 misi mnjadi suka2 bntu mgsa bnjir di jitra..
kami bertolak ke jitra pd pkul 3 ptg menaiki bas universiti...
setiba di jitra, sy dan rakan2 telah diarahkan membntu sebuah keluarga
yg merupakan mangsa banjir...
kami telah membantu membersihkan dan mencuci rumah mereka...
sy telah menjad sailormoon smlm...hahaha
xpercaya?????!!!!!!
lihat ini....











haaa...betulkan???
sy xtipu....hi2..

pengajaran:
1. kite patot bersyukur yg rumah slmt dr banjir..
2. rajin2 lah membantu org yg susah

8 comments:

MisZ MaShiEy said...

hahaha....aku tak dok gambar...~~

aqilah nasir said...

ko xyh mik gmbr..kene wat keje je..hihihi

satayhangus said...

sailormoon?
nk tgk awk bertukar lah..
hahaha~

aqilah nasir said...

hahaha..aku tukar jd kamen rider dlu..
kite bergabung nak??? hi3

satayhangus said...

xnk lh..sy power rangers..hehe~

aqilah nasir said...

kaler putih k..
sy kaler pink...hihihihi

MisZ MaShiEy said...

kaler pink tu aku nyer..huh

aqilah nasir said...

lorr..ko pun nak gk..ko mik kuning la..

Post a Comment

 

aqilah nasir Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal